.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
معاون وزير كشور در مازندران : شاخص امنيتي و انتظامي كشور مطلوب است

معاون امنيتي و انتظامي وزارت كشور با بيان اينكه بالابودن ظرفيت انقلاب و رهبري سبب شد تا همه تهديدها به فرصت تبديل شود گفت: اكنون شاخص امنيتي و انتظامي كشور مطلوب است.

به گزارش شمال نیوز به نقل از پايگاه اطلاع رساني وزارت كشور، عباس محتاج كه روز سه شنبه در همايش سراسري مواد ناريه در مجتمع آموزشي و تفريحي محمودآباد مازندران سخن مي‌گفت، افزود: اكنون كساني كه مي‌خواستند ناامني را به عنوان يك دام در پيشرفت و توسعه انقلاب اسلامي پيش روي كشور قرار بدهند، خودشان در اين دام گرفتار شده‌اند.
وي به اشغال عراق توسط آمريكا اشاره كرد و گفت: آمريكا و ديگر كشورهايي كه دراشغال عراق همكاري دارند نيت سياسي آنان ارايه الگوي حكومت به اصطلاح دموكراسي به جهانيان بوده است اما هنوز مقوله امنيت به عنوان مهمترين عامل در حكومت دموكراسي محقق نشده است.
وي با بيان اينكه اكنون ميلياردها دلار در اين كشور هزينه شده است گفت: ايران نيز بارها اعلام كرده است كه براي ايجاد امنيت عراق به شرط بررسي برخي از شرايط حاضر به دخالت است.
معاون امنيتي و انتظامي وزارت كشور در ادامه برهوشمندي همه آحاد مردم بخصوص دست اندركاران نظام در ايجاد امنيت تاكيد كرد و گفت: امنيت در خدمت توسعه و پيشرفت هركشور است.
محتاج نگاه امنيتي و انتظامي را يك نگاه توسعه‌اي و راهبردي در كشور عنوان كرد و اظهارداشت: اكنون در بخش توليد، حمل ونقل، مصرف و نگهداري مواد ناريه (منفجره وآتشزا) مقوله امنيت بسيار حساس و مهم است.
وي ظرفيت كمي و كيفي توليد مواد ناريه را در كشور مطلوب خواند و گفت: امروز توليد مواد ناريه در كشور قابل رقابت با ديگر كشورهاي دنيا است.
وي در ادامه به اصل 44قانون اساسي اشاره كرد و گفت: در بخش واگذاري مراحل مختلف توليد، حمل ونقل ، مصرف و نگهداري مواد ناريه بصورت تدريجي در حال برنامه ريزي و بررسي هستيم.
"محتاج" به ضايعات و خسارت ناشي از مصرف مواد ناريه در كشور اشاره كرد و گفت: با توجه به افزايش توليد و مصرف مواد ناريه براي توسعه كشور در سالهاي آينده نياز است مقوله امنيت نيز بسيار تقويت شود.
معاون امنيتي و انتظامي وزارت كشور تصريح كرد: مواد ناريه همانطور كه در زمينه توسعه و پيشرفت كشور موثر است اگر به دست افراد نامحرم بيفتد موجب تهديد و ناامني كشور خواهد شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.27 seconds.